.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‌های حضور پورمحمدی در مازندران

حضور پورمحمدی نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مازندران با حاشیه‌های همراه بود.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در نخستین برنامه انتخاباتی خود در مازندران در همایش تبیین راهبردهای حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور فعالان اقتصادی آمل حضور یافت.

*این مراسم که گفته شد بنرهای تبلیغاتی آن روزهای قبل جمع‌آوری شده بود اما بنرهای سطح شهر به قوت خود باقی بود، قرار بود ساعت 9 آغاز شود که حوالی ساعت 10 صبح آغاز شد.

*فعالان اقتصادی، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی آمل که حدود نیمی از صنعت استان مازندران را به خود اختصاص داده است عمده مدعوین این مراسم بود.

*اتاق بازرگانی مازندران و فعالان صنعتی مازندران برگزارکنندگان این همایش بودند که غلامرضا عشریه رئیس این اتاق و بهروز صادقی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی مازندران نیز به نمایندگی از این بخش سخنرانی کردند.

*حضور جمعیتی از زنان و کودکان که یکباره وارد سالن مراسم شدند در این مراسم جالب توجه بود که در انتها مشخص شد که این افراد متقاضیان مسکن مهر آمل بودند که با وجود چهار سال از آغاز به ساخت آن هنوز از تحویل این واحدها خبری نیست.

*این متقاضیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کردند که به آنها گفته شده برای رفع مشکل واگذاری واحدهایشان به این همایش بیایند زمانی که فرصت صحبت درباره مشکل‌شان به آنان داده نشد، با ایستادن در ابتدا و انتهای سخنرانی پورمحمدی نسبت به بیان مشکلات خود اقدام کردند.

*نائب رئیس نظام مهندسی آمل نیز سخنانی درباره وضعیت ساخت مسکن بیان کرد که با توجه به نبود فرصت کافی و عنوان‌های همایش این سخنرانی با تعجب حاضران مواجه شد و شائبه کاندیداتوری وی در انتخابات شوراها نیز مطرح بود.

*حضور رئیس هیئت کشتی آمل به همراه تعدادی از کشتی‌گیران و اعضای مجمع پیشکسوتان کشتی آمل در این همایش نیز با تعجب حاضران همراه بود.

*پورمحمدی در این همایش به اعضای این تعاونی مسکن مهر قول داد که گرچه امروز نتوانست به مشکلات آنها رسیدگی کند اما در یک جلسه استانی از آنها برای بیان مشکلاتشان دعوت کند.

*پورمحمدی در دقایق پایانی سخنان خود زمانی که در زمینه انتخاب اصلح صحبت می‌کرد به رئیس شورای اسلامی شهر آمل حاضر در همایش اشاره کرد و گفت: من شنیدم رئیس شورای شهر آمل کارهای خوبی انجام داده. چون مردم خوب انتخاب کردند نتیجه‌اش را دیدند.

*البته مجری همایش نیز برای رئیس شورای اسلامی شهر آمل سنگ تمام گذاشت و از حضور وی به عنوان برادر نخستین شهید نماز در کشور تقدیر کرد و در پایان مراسم نیز رئیس و اعضای هیئت کشتی آمل به نفع رئیس شورای شهر آمل که کاندیدای این دوره از انتخابات نیز هست تبلیغات چهره به چهره داشتند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 ارديبهشت 1392
آقای قانون !!! هنوز زمان تبلیغات انتخابات رسمی و قانونی نرسیده . ترسیدی از رقبا عقب نمانی بزرگوار !!!!!؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.